Dobrze zaplanowany czas pre-openingu decyduje o późniejszym funkcjonowaniu obiektu

Ogrom działań, jakie kryją się pod tym pojęciem, związany jest z wprowadzaniem obiektu na rynek i jego promocją na wiele miesięcy przed pierwszym otwarciem drzwi dla gości.

Pre-opening to swego rodzaju droga od pomysłu do stworzenia konkretnego produktu charakteryzującego się usługami o określonym profilu. To jedno z najważniejszych zagadnień związanych z wprowadzeniem nowych obiektów hotelowych na rynek.

Zespół 5 STAR oferuje wsparcie w procesie pre-openingu, na które składają się m.in.:

  • projekt przemyślanej i kompleksowej usługi, wyróżniającej się na tle konkurencji
  • proces segmentacji rynku i dobrana do odpowiedniego segmentu strategia sprzedaży
  • projekt struktury organizacyjnej wraz z procesem rekrutacji i szkoleń pracowników
  • stworzenie procedur oraz standardów obsługi, będących fundamentem utrzymania wysokiego poziomu świadczonych usług
  • doradztwo w zakresie wyposażenia obiektów
  • dobór dostawców i negocjacje warunków handlowych
  • przedsprzedaż usług
  • wytyczenie strategii marketingowej (branding, wybór kanałów dystrybucji, dobór materiałów promocyjnych)